söndagkväll

Såhär blev smörgåstårtorna 
Sen hade ju Pernilla och Mattias med sig en "vanlig" tårta åxå
Efter detta lyckade och superroliga kalas, så tog jag en promenad med hundarna och sedan har jag inte gjort mer. Intentionen var att göra comeback på Friskvårdskompaniet, men det sprack. Kände att jag absolut inte hade vad som krävdes i form av ork ... så jag skrinlade planerna och avbokade bodystep-passet. Däremot ska jag och Hannah träna på gymmet en timme i morgon , och sedan äta lunch ihop :) DET blir kanon! 
 
Tänk ... ibland blir man lixom påmind om att orken inte ÄR hundraprocentig. Därav åxå att jag bara har halv arbetsförmåga. Efter gårdagens sängliggande fick jag mig återigen en tankeställare, sådär som det behövs ibland :)  Tack för tankeställaren, nu är jag på banan igen :)
 
kroppen är trött .... och det lyssnar jag på. jo ... skallen är rätt så trött den åxå. Jag ska gå ut med hundarna på kvällsrundan, sen är det gonatt här. Jag har haft en fantastisk söndag! Hoppas att Du åxå haft det :)
 
Ser fram emot i morgon ..... :)
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0