Kvällning

Kom precis in efter en promenad med hundarna. Det småregnar lite ....  
 
Idag har jag varit och hämtat tomtekläderna jag fått låna, för att kunna åka runt och vara tomte på Julafton :) Det ska bli riktigt kul, och jag har fått så mycket posivit feedback på att jag gör detta för en del helt okända. Två av familjerna känner jag till, men de andra är för mig fullkomliga främlingar. Kanhända blir jag hjälte både för barnen, och deras föräldrar :)
 
Nu ska det bli skönt att krypa isäng. Jag är trött. I morgon blir en fullspäckad dag, så det känns som att jag bör, och vill, vara helt utvilad. 
 
Ta inte ihjäl er i stressen inför Julafton!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0