Svårsovit

Å gud så svårt det var att somna igårkväll. Jag vred och jag vände på mig tills klockan var kring 2. Sen vaknade jag kl 3, bara för att kolla vad klockan var, men det tog en god stund att somna om. 5.30 vaknade jag igen, och eftersom jag ställt väckaren på kl 6, så hann jag inte somna om. 
 
Står och dricker kaffe och börjar känna att jag nog borde raska på lite. Sneglar på hundarna och ser att de inte alls är inne på samma linje :)
 
Det har snöat nån centimeter inatt. Hoppas det får ligga kvar nu, så att vi får lite vitt över jul. 
 
Nä, nu måste jag skynda mig i alla fall. Hoppas att jag lyckades ställa in timern till  motorvärmaren rätt åxå,  men det lär ju visa sig .... fniss
 
Nä hörrni, ha en bra dag, såhär dan före dopparedan. Själv tänker jag njuta av dagen, min födelsedag :)
 
Gomorron
 

Kommentarer
Postat av: Tina Tafvelin

Grattis på födelsedagen :)

2013-12-23 @ 10:00:26
URL: http://tafvelin.blogg.se
Postat av: Maria

Tusen Tack Tina :)

2013-12-23 @ 15:45:42
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0