Took my breath away

 
 
Såhär makalöst vackert var det på morgonpromenaden igår! Det var sånt rosa sken, att Sally såg rosa ut, istället för vit. 
 
Lördag morgon. Minns ni att jag började ett nytt liv för ett tag sedan, med att lösa melodikrysset? Jag har redan slutat med det. Inte för att jag tyckte det var tråkigt eller för svårt (fniss) men för att nu jobbar jag helgerna uppe i backen, och då börjar jag kl 10. 
 
Står vid datorn och dricker kaffe .... hundarna sover ännu, i vanlig ordning. Det är inga morgonpigga filurer precis .... och det passar mig utmärkt. Tycker om den här stunden när det är alldeles knäpptyst .... lugnt och stilla. Ladda upp batterierna inför dagen. Strax dags att väcka hundarna och gå ut. Ska bara dricka upp kaffet först. Ha en Bra Lördag allihop ... och Du ... Kom ihåg att fylla den med nåt värt!
 
Gomorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0