Lite kyligt sådär

Vaknade kl 5 i morse .... då var det full sol. Det verkar som att solen jobbade nattskiftet, för nu är den då inte uppe :)  Vi får se om den behagar vakna till lite senare idag :)
 
Kollar i bloggen hur det såg ut för ett år sedan, och då var det riktigt varmt den här veckan. Det var Då det :)
 
Kom precis in från morgonrundan. Det var inte bara det att solen gått isäng, det regnade åxå .... fniss ... men idag var jag åtminstone klädd för det, igårkväll visste jag inte att det regnade förrän jag kom ut. Idag hade jag tagit på mig regnjackan. Blåser en HEL DEL kan jag tillägga. Det var ändå en mysig promenad, så länge vi gick Bortåt. När vi vände och gick hem blev det lite mindre mysigt, i motvinden. Drog upp dragkedjan, drog åt snörena till huvan .... När jag kom in i hallen blev det snabbt varmt, och glasögonen immade igen. Jag hade en tunn jacka under regnjackan och jag var angelägen om att snabbt få av mig jackan. Tror du inte att dragkedjan fastnade direkt jag började dra ner .... uppe vid halsen alltså. Gick ju inte se nåt heller ..... jag hann nästan gripas av panik innan jag fick ner den ... hann tänka i termerna av att hämta saxen och klippa upp hela fronten på jackjäveln .... men .... till slut gick det dra ner, och jag hann bli genomsvettig :)
 
Nu frukost, sen dröjer det inte så länge förrän jag ska bege mig på jobbet. Ha en bra dag, och hörrni ... trots att det regnar: Fyll dagen med nåt värt!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0