Myskväll

Klockan är 23.23 och jag har nyss kommit in från kvällsrundan med hundarna. Nu ikväll har tanken slagit mig att det är dags att köpa lite taklampor. Jag har inga ännu, har ju inte behövt hittills, men nu kan det vara idé att börja skaffa. Åh, va mysigt det ska bli fram mot hösten att tända värmeljus .... ååhhhh ..... jag nästan ser fram emot det faktiskt :)
 
Nu är det hög tid att komma isäng. Trött är jag så det räcker, det ska gudarna veta ... men det är lite mysigt att vara vaken åxå. :)  I morgon ska jag åka och handla för helgen och kommande vecka. Ska försöka planera en kul matsedel utifrån vad som är till bra priser, och tror banne mig att jag ska lyxa till det och köpa hem frukt :)  Frukt är ju som bekant godis, och jag äter inte godis .... men nu känner jag för det :)  Kan ju om inte annat fira att jag bott här i två månader :)  Kan fira det med en fruktsallad :)
 
Det hörs finnas gott om hjortron .... fast .... var det nu finns Häromkring, vet jag inte. Skulle vara kul att få ihop en hink ... kanske det får bli helgens uppgift - att leta åt nåt bra hjortronställe :)
 
Nä, nu börjar ögonlocken tynga lite väl mycket. Dags att koja. HOppas du haft en Bra dag :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0