Mittiveckan i paradiset

Onsdag. Gud vad dagarna går fort!  Idag blir det supervarmt känns det. Tänk att solen lyst på mig från klarblå himmel ända sedan jag flyttade hit :)  Varje dag har det varit sol ! Igårkväll när jag lagt mig, kom en mygga in. Jag blev inte ens upprörd och frustrerad, utan hörde hur den surrade runt en sväng men eftersom jag inte orkade ta på mig glasögonen så såg jag den inte. Den kanske var lite halvblind åxå, för den hittade aldrig igen mig. Alternativt blev den rädd för mina vakthundar, så den vågade sig inte ända fram. Så kan det mycket väl ha varit
 
Idag blir det en sväng till stan och hämta Milo,  sedan kommer Pernilla hit en vända. Beroende på hur varmt det är tänkte jag träna hundarna var för sig. 
De är sugna på träning nu :)  I afton drar jag iväg till Burträsk och avslutar vardagslydnadskursen. Det blir det sista jag gör i Burträsk Hundklubb, sen flyttar jag aktiviteterna hit till Ursviken. 
 
Jo just ja, dagens outfit 
en favorit i repris :) 
 
Nä hörrni, kaffet är uppdrucket, hundarna har varit ute en sväng, nu ska jag dra igång dagens göromål. 
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0