Se upp för Dårarna

Kommit hem efter dagens ideella uppdrag - stå på Ica i Kåge och bjuda på tårta från Wallins :)  Det var verkligen super-superskoj, å jädrar va tårta det gick åt !!!!! Det har inte varit en lugn stund på de 4 timmar jag stod där, och jag älskar att hålla på med sånt där :)   Undrar fortfarande hur tårtan smakar dock, för jag smakade aldrig.  Tog en halv mugg kaffe, ni vet en såndär pappersmugg .... pytteliten ..... men eftersom det var Ica som bjöd, så kändes det som att jag kunde bli bjuden åxå  :)
 
Men alltså, har det någonsin tidigare varit sol så många dagar i sträck? Den här dagen har gått bra, då det var svalt och skönt inne på butiken. Fick nästan en chock när jag kom ut därifrån ... fick nästan en sån där känsla som när man kliver ur flyget utomlands och går in i en mur av kompakt värme. 
 
I morgon är det fredag, jag har tid hos läkaren halv 12, och på kvällen är jag  bjuden på surströmming hemma hos Jannice, ni vet, hon som jobbar på ÖoB som jag drömde om häromnatten, hon som sålde kaffe på personalfesten :) Det ska bli skoj :) Jag är ju inte världens bästa på att umgås .... men man kan ju lära sig nya grejer :)
 
Nu ska jag sätta mig och klappa hundarna en stund.  Funderar över ett par saker såhär i nuläge
 
1. Om du inte litar på vad jag säger - varför ens fråga mig ?
2. Har Mikael Fulton förstått att bloggen är öppen för alla igen?
 
Med dessa funderingar tar jag en stund med vovvarna. Möjligt att jag återkommer senare ikväll .....  
Se upp för Dårarna. Dårarna stängs.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sushi

Hej!
Va himla fint du verkar ha fått det!! Njut av det!
Å vem är Mikael??
Fortsätt att ha det bara bäst! å gör som du själv brukar säga: Fyll dagen med något värt! ;)

Kramar/ Sussie

2013-05-30 @ 21:07:26
Postat av: Maria

å tack Sushi :) Jag har det så himla himla fint :)
Mikael är en fejkad mupp ... fniss ... som bara HAN förstår ... och det räcker.
Jag försöker fylla dagarna med värda grejer så mycket jag bara kan, men även JAG kan behöva påminnelse ibland :) Stora kramar till Dig Sussie :)

2013-05-30 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0