slutet Gott

Vilken underbar dag :)      Sov länge ... vaknade kl 8 med ett leende på läpparna. Sol ute, sol inne. Visst, det känns konstigt och tomt att inte Sally kryper upp och myser, men med tanke på de uppdateringar jag får om henne via facebook ... så är jag enbart lycklig. Hon har verkligen hamnat i paradiset. 
 
Idag har jag suttit barnvakt åt lille söte Kevin , så att mamma Daww fick sova några timmar. Jag lade lille gubben i vagnen kl 10,  sen var vi ute och promenerade till 12.30 ... eller ... vi tog lunchrast och satt stilla en stund åxå ... lillebror fixade lunch åt mig på sitt jobb ... kock som han är ... och vet ni, det var supergott :)
 
Med mig hem, hade jag den matt-tvätt som lillebror fixat. Jag har ägnat ett par timmar åt att tvätta soffan. Det var behövligt kan jag säga, och jag är inte riktigt klar än faktiskt. Jag ska köra en stund till .... men soffan börjar vara ren och lukta gott :)  Härligt såhär inför flytten :)
 
Jo just det. I morgon kommer stora släpen. I morgon flyttar jag. I morgon kväll sover jag i nya lägenheten. I morgon börjar det nya kapitlet i mitt liv. Jovisst, jag ska tillbaka och städa ut, samt hälsa på några för att säga hej då ... men det känns som att i morgon skrivs slutet på det här kapitlet. Slutet på ett stort, viktigt och innehållsrikt kapitel i mitt liv. Tack Bygdsiljum för de här 5 åren jag bott här. Jag kommer att ta med mig så mycket från den här tiden. 
 
Nu ska jag fortsätta förberedelserna inför morgondagens event. Det lär dröja innan jag kommer isäng, men så är det ju såhär när man flyttar. Det ÄR jobbigt .... det ÄR mycket jobb. Hundarna ligger i den del av soffan jag lagt ut handdukar ..... myspropparna. I morgon får de se sitt nya hem för första gången. Det kommer att bli bra. Allt kommer att ordna sig. 
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0