Get out of my life, och Tack för att du Finns!

Lördagkväll. Jag har haft en fantastisk dag! :)  Jag tycker om att dema. Jag tycker VERKLIGEN om att Dema :)
 
Idag har jag stått på Ica Kvantum och demat smörgåstårta. Jag skulle stå mellan 10 och 16, men dessvärre var alla smörgåstårtor sålda mitt på dagen, kring kl 13, så efter det så kunde jag BARA bjuda, hade inget att sälja. Strax efter kl 14 tog även bjudtårtorna slut, så då var det bara att packa ihop och åka hem. Tack till alla positiva kunder som kom förbi idag, det värmer i själen :)
 
Hörrni ..... jag har berättat förut om en människa som blockerat mig på facebook, som nu av någon anledning hävt denna blockering. Varför vet jag inte. Vet inte ens varför Hon blockerat mig. Men frågan är om jag inte föredrar att vara blockerad?  Lite: Get out of my life. Mår kanske bättre av att slippa se ?
 
Ringde min storebror ikväll. Tack för att Du finns!
 
Gokväll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0