Dansa min docka

Tisdag eftermiddag. En rolig dag på jobbet är slut, och efter jobbet tog jag ut hundarna på promenad. 
Fotot är från igår morse, men ni förstår principen :)
 
Kelly och Kia leker ganska mycket ihop, och det är ett jädra hoppande i sängen! hahahaha, Kia kastar sig mellan soffan och sängen så det dånar i sängbotten ... fniss. Molly håller sig undan, och Paddy vill som vanligt ha lugn och ro
 
Det har ju inte funkat att lägga in bilder från Instagram ett tag .... så jag bildbombar lite, nu när det funkar :)
sådärja. Det var väl vad som hänt sedan sist :)
 
Nu ska jag gräva i frysen och se vad jag ska hitta på för middag .... om det ens blir nåt från frysen. Vi får se :)
 
Ha en fortsatt bra dag :)
Tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0