Fredag

Igårkväll skrev jag inget inlägg, för datorn dog plötsligt. Att blogga från telefonen är så fippligt, så det orkade jag inte :)
 
I  dag har jag jobbat 05.00-09.00   Pernilla ringde igårkväll och frågade om det var ok. Självklart :)   När jag kom hem var det läge för morgonkaffe och frukost .. fniss. Sen blev det en runda med hundarna. Har kånkat upp min gamla stationära dator som jag stoppat ner i förrådet, så nu har jag den härken här i kontoret, som är alldeles för litet för den här gigantiska skärmen. Herregud, allt blir så stort så man får nästan huvudvärk. 
 
Nu ska jag ta en filt och lägga mig i soffan och kolla på tv och sova en stund. Ikväll vill jag ju orka hålla mig vaken och se hockey :) :) :) 
 
För er som gillar att fika bakelser så finns slutspelsänkor från oss på Wallins Kafferepet :) Det är svart/gula änkor :)
 
ÅHH En av nackdelarna när datorn dör och man måste ta en annan ....... och man inte hunnit spara ner bilderna från det senaste året på usb.... är att man inte har några bilder från senaste året att lägga upp. 
 
Tjing så länge

Kommentarer
Postat av: Karin E

Tråkigt med bilderna 😢
Vill gärna se en "morronfilm" igen ... Väckningen av hundarna är alltid roliga att se 😃
Må gott! Kram 💕

2014-04-04 @ 14:19:33
Postat av: Maria

Kul att höra att du gillar filmerna Karin :) Det kommer flera :) :)
Kram

2014-04-04 @ 15:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0