Fredagkväll

Skellefteå AIK vann ikväll ... igen :)  Sveriges bästa lag :)
 
Vet ni ... det är inte bara att man saknar foton .... då datorn plötsligt dör. Insåg ikväll att allt arbete jag skrivit i form av nya, uppdaterade materialet till vardagslydnadskursen .... är förlorat. Förbannat. 
 
Nåja, bara att börja om från början helt enkelt :)
 
Nu ska jag ta ut hundarna sedan göra kväll. Även om jag sovit en stund idag, så är jag så sjukt trött. HOppas du haft en bra dag, och en bra kväll. Det har i alla fall Jag :)  Jag fick ett meddelande av en vän nu ikväll, som gör att jag mår så sanslöst bra. Oj så härligt det kan vara att bli uppskattad för någon man gjort eller sagt :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0