Fullständigt överkörda

Det kan man säga att Färjestad blev i hockeyn. Jisses. 
 
Klockan är 8.30 och jag står här vid supersöta lilla datorn som Hannah fixat åt mig. Den funkar kanonbra, och har lagom stor skärm :)
 
Toppen! 
 
Igårkväll ringde en vän jag lärt känna genom facebook. Hon bryr sig om mig, och ville höra hur jag mår efter vad som hände i onsdags. Det uppskattade jag verkligen! Hennes skånska funkade bara dåligt första meningen, då jag svarade på något hon inte frågade .... fniss ... men sen begrep jag alltihop :)   
 
Tack för telefonsamtalet Li.  
 
Polisen ringde igår åxå. Trodde inte att det skulle hända så mycket under helgen, men de jobbar med det för fullt. De ska utse ett målsägandebiträde till mig, och jag vill helst ha en kvinna, så det ordnar de. I övrigt är de väldigt måna om att jag har någon/några att prata med, och det har jag. Jag uppskattar att de verkligen tar det på allvar, och att de gör vad de kan för att jag ska känna mig så bekväm som det är möjligt. 
 
Strax ska jag ut  med hundarna på morgonrundan, ska bara dricka upp kaffet först.... och väcka hundarna förstås. 
 
Ha en Bra söndag! 
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0