Fullt upp!

Man hinner mycket när man kliver upp tidigt :)
 
Jag jobbade 5.45-9.45, åkte hem, tog en timmes promenad med hundarna. Jädrar, det blåste kallt faktiskt. Efter promenaden blev det att dammsuga. Jag upptäckte direkt jag kom innanför dörren en sak som jag blev tvungen åtgärda. Den största (naturligtvis) presenten som jag köpt till Paddy i present (köpte tre mjukisdjur på Myrorna för en spottstyver) var fylld med pyttesmå frigolitkulor. Vahettere ..... det var fullt med små frigolitkulor i hela lägenheten .... fniss
 
Efter dammsugningen blev det en timmes nap i soffan med hundarna. Eller ok. Närmare 1.5 timmar var det nog ifall man ska vara petig :)  Skönt var det i alla fall. 
 
I morgon är det torsdag, och jag ska börja jobba kl 8 igen. Anledningen till att jag börjat tidigare de här dagarna är att Någon måste byta av hon som jobbat natt i kondis, och hon slutar 5.45. I vanliga fall börjar Pernilla och Mattias då, men de har måst jobba både dag,  plus nattskift, då vi har en som är sjuk. 
 
Efter morgondagens arbetspass, tar jag helg :)  Ledig fredag och lördag, sen jobba söndag igen :)   På lördag ska jag och Pernilla träffas utanför jobbet förresten :)  Det blir inte så ofta nuförtiden, då vi jobbar tillsammans. Men, på lördag ska vi ner på stan, fika och greja :)  Det blir kul. 
 
Nä, nu ska jag ta itu med nånting här. Tror jag tar itu med att slappa i soffan en stund :)
 
Tjing så länge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0