Håll Käft så får du vänner!

Ok. Återigen har jag fått erfara att det är inte enbart poisitvt att stå upp för något som de allra flesta förvisso håller med om, men få vågar stå upp för när det verkligen gäller.
 
En människa slår sin hund med kopplet. Jag påtalar att jag inte accepterar det beteendet. Nu kommer det kruxiga. Det är inte BARA hundägaren som slagit hunden, som faktiskt försvarar sig (vissa hundar måste tas tag i hårdare, bla bla bla bla bla) utan även andra, som stod bredvid, men inte sa något.
 
Jag behöver inga nya vänner. Så är det. 
 
Vad jag däremot behöver, är att få säga till, när djur och barn blir illa behandlade.   Jag kommer ALDRIG att hålla käft. Vad DU än tycker och säger :)
 
OOOPs, nu är det hög tid att komma isäng. Upp 3.45 . 
 
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0