Kätting

Igår åkte jag på järnaffärn i förhoppning om att hitta kätting som hundarna ska dra. De hade dock bara en lite klenare variant, men det räcker ju som start för lille Milo, så jag köpte en meter av den. Fick tips om att åka någonstans där de säljer båtar, för att få tag i lite kraftigare don till Molly och Kelly. Ska försöka mig på att hitta det, kanske i morgon, för då jobbar jag förmiddag. Måste även gräva fram sommardäcken ur förrådet i morgon så att jag kan skifta dem på torsdag ..... för på fredag åker jag iväg och blir borta tills på lördagkväll :)   Då ska hundar, sele och kätting med :)
 
Nu på morgonen höll jag på att få ett psykbryt ..... när jag skulle starta upp den här supersöta lilla datorn, blev skärmen randig, sen hände inget mer. Startade om datorn x antal gånger,  men det blev likadant varje gång. Sms:ade Hannah, hon sa att jag skulle försöka vicka skärmen lite .... och då funkade det. Något är glappt .... höll på att befara att jag dödat även den här datorn .... fniss.
 
Nu ska jag ta ut hundarna på solorundor innan det är dags att åka på jobbet. Ha en bra tisdag, och kom ihåg att fylla den med värda grejer :)
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0