Kunden framför allt, och allt annat åxå.

För att jobba  med ett jobb där man har kontakt med kunder, och där kunder lixom är vad hela jobbet går ut på, så gäller det att klara av att bemöta kunder på ett positivt sätt. Jag tror faktiskt att jag Har det sättet :)
 
Jag älskar att prata med kunder. Jag älskar att kunna lösa allehanda uppgifter och förfrågningar som kunderna har. Jag kan nog, utan att skryta ihjäl mig, säga att jag är duktig på mitt jobb med kunderna :) Visst, en del kunder kan vara lite sura och tvärsöver ... men aldrig, aldrig, aldrig, har det hänt att jag sagt åt dem att de handlat fel. Skulle aldrig falla mig in. Kunderna är det käraste vi har, och de är vi rädda om :)  De allra flesta, minst 100 % av dem :)  är helt fantastiska, och så himla roliga att prata med. Oj va skratt man får varje dag, både av de kunder man pratar med i telefon, och de man möter personligen. Åh , om ni bara fick läsa det här allihop, ni som förgyller min dag, så att ni verkligen förstår hur mycket jag uppskattar er  alla kunder som jag träffar, och /eller pratar med :)
 
Måndag kväll. Påskvecka. Jag kommer nog inte att plocka upp nåt påskpynt i år heller. Varför? - Äh ... jag har det så himla fint i lägenheten, och varför stöka upp en massa saker som man äntligen lyckats stöka ner?  ... fniss ... jodå, det kan verka tråkigt ... men ... jag behöver inte HA roligare än såhär ... fniss 
 
Nä hörrni ... dagen håller på att ta slut ..... ska ta ut hundarna på kvällsrundan .... sen kryper vi under täcket. En ny dag väntar i morgon :)
 
Gokväll
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0