Några dagar in i April

Den 1:a april förra året, var jag och kollade på den här supersöta lägenheten :)  Ett helt år har alltså gått sedan jag såg den första gången. Oj så mycket det har hunnit hända på det här året! Och faktiskt bara positiva saker. 
 
Det blir fint väder idag. Åtminstone vad jag kan se Nu :)  Det är ju april, och kan snabbt ändras :) 
 
Förresten, helgen 26/27 den här månaden, åker jag till Burträsk för ett steg till, instruktörsutbildning, del två,  med Carina Persson. Ska bli superskoj!  Den 27:e startar jag även upp en vardagslydnadskurs här i Ursviken. Så, den helgen blir fullspäckad. Positivt fullspäckad :)
 
Nä, nu ska jag dra täcket av hundarna och tala om för dem att det är dags att gå ut :)
 
Ha en bra dag, fyll den med nåt värt :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0