Tiden Efter

Igår var en jättebra och rolig dag. Jag och Hannah hakade på när "storbarna"  körde dw med sina hundar på Vitberget. 
Tack till Tony som lånade ut selar som passade till Milo och Molly. Kelly och Paddy fick hänga med som promenadsällskap. Det var superkul, och hundarna var rejält trötta efter timmen på berget :)
 
Efter den promenaden, åkte jag och jobbade några timmar, sedan hem för att se hockey, där Skellefteå återigen knep Guldet! En lugn kväll där hundarna var trötta, speciellt Molly
Jo, jag var mör jag åxå.    
 
Vaknade någon gång inatt av att Meniére kom förbi. 
 
Klockan är strax före 11 och jag har inte varit uppe så länge. Har nyss druckit kaffe. Hundarna har fått vara nere på gården. Såna här gånger uppskattar jag ännu mer att bo där jag gör. På många Br-områden, står ju skyltar om att man inte får rasta hundarna inne på gården. Här finns inte såna regler, och jag är oerhört glad över det. 
 
Idag blir en vilodag. 
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0