Ledig fredag

Sovit som en stock och vaknade första gången kring 7. Somnade om och vaknade kring 8. Låg kvar till halv 9 :)  Ut med hundarna i underbart väder!
Druckit tre koppar kaffe, så nu är jag redo för dagen :)
 
Jag var förbi bilen, drog ur batteriladdaren och satte i motorvärmaren. Borde inte ha funkat tänker jag, eftersom det absolut inte gick att sätta i motorvärmaren igår, det slog bara ifrån i stolpen. Men, stolpen har tydligen vaknat på rätt sida idag, för nu funkade det. Förklara det, den som kan!
 
Snart ska jag kamma till mig, gå ner och boka tvättstugan, starta bilen (förhoppningsvis), köra fram till entrén, kånka ner fåtöljen som ska in till stan, sedan köra iväg och möta upp Hannah, upp till hennes förråd och kånka ner den fåtölj som står DÄR, för hon som ska köpa, ska köpa båda :)
 
Ska jag hinna, är det nog bäst att jag börjar rotera :)
 
Ha en härlig fredag, och fyll den med värda grejer, bra val, många skratt och leenden :) :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0