Snipp snapp snut

så var dagen slut :)
 
Ett kort gokväll härifrån Paradiset.   Den spännande middagen blev en salig röra. Veg. färs, zucchini, rödbetor i pitabröd, med en hastigt ihopvevad coleslaw på vitkål, morot, purjolök, majonnäs och creme fraiche. smaskens ska jag säga :)
 
 
 
Kvällen har spenderats i soffan med hundarna. Hostandes förvisso, men det känns bättre nu. Det är inte fullt lika synd om mig längre ;)  Kompisen Annica ringde och berättade att hon sett en film. Där blev det tyst. Då hon varit tyst väldigt länge, förstod jag vilken film hon sett. 
 
Det ska bli kul att få se filmen där jag själv är med. Jag vet att tjejerna som gjort filmen, lagt ner mycket jobb på den, och jag ser fram emot att få se resultatet. Är den bara en bråkdel så bra som Annica säger att den är, då är den i värdsklass :)
 
Nä, hög tid att ta ut hundarna och sen gå isäng. Upp tidigt i morrn igen. Jag har haft en superbra dag, och jag tänker ha en bra dag i morgon åxå :)
 
Gokväll

Kommentarer
Postat av: sushi

Den filmen skulle jag vilja se.....tror jag.....
Sköt om dej! Kram

2014-02-19 @ 22:51:25
Postat av: sushi

Den filmen skulle jag vilja se.....tror jag.....
Sköt om dej! Kram

2014-02-19 @ 22:51:54
Postat av: AnnBritt

Jag vill o se den!!:)

2014-02-20 @ 20:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0