10 plusgrader

Ja, precis som det står, så var det 10 plusgrader när jag klev upp. Här inne alltså. Jag öppnade nog balkongdörren lite VÄL mycket igårkväll innan jag la mig :)   Jag har sovit gott i alla fall, och alla hundarna har sovit under täcket, så vi har haft det varmt och skönt. Så fort jag fick på  mig tjocksockarna och morgonrocken så kändes det helt ok även utanför sängen :)  Lite kallt om näsan bara ... fniss
 
Ute verkar det vara -29 och jag gruvar lite för att bogera bilen in till stan. Bäst ta med några filtar att vira in sig i . 
 
Hörrni, middagen jag åt igår - pulled pork, var jättegod :)
 
 
Ikväll kan det hända att det blir kyckling av något slag .... vi får se :)     
 
Druckit första koppen kaffe, ska strax ge mig själv påtår, sen följer tretåren innan det är dags att gå ut med hundarna. Om några timmar blir det att åka och jobba, sen förhoppningsvis få in bilen till stan. Ha en Bra Söndag och fyll den med nåt värt!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0