Kasta inte sten i glashus

Stunden är kommen att gå isäng. Bilen står på verkstan, Pernilla och Matte hjälpte mig att bogsera dit den. Tack snälla ni!!!!  Hannah och Robban sitter på flyget i detta nu, på väg hem till Sverige, efter att ha varit i Mexiko i 3 veckor. Välkomna hem :)
 
Dagen har ju varit rätt lugn, men jag är ändå trött, och glad över att dagen är slut så man kan gå isäng. I morgon är en ny dag, och då är jag fit for fight igen :)   Hoppas att jag kan ta bussen in till stan och hämta bilen efter jobbet :)  Sen ska jag åka till flyget och hämta Hannah och Robban när de anländer till Sverige :)
 
Sanning...... 
 
Ska man framhålla sig själv att vara ärlig .... dvs ... Vill man uppfattas som ärlig .... så måste man VARA ärlig. Tänker ett varv igen. Jag vet att jag ständigt återkommer till det här med ärlighet ... men det kan inte hjälpas , jag tycker att det är viktigt. 
 
Visst. ..... En del som är otrogna, kanske är ärliga med sin man om det .... vad vet jag.     En del som undanhåller sanningen från sina närmaste, kanske räknar sig som ärliga ändå ..... vad vet jag.   
 
Men ... man ska aldrig kasta sten i glashus ....det blir så mycket glassplitter då. 
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0