Knyta ihop säcken

Jag glömde ju berätta det viktigaste som hände igår. Det var nog för att jag var upptagen med att tycka synd om mig själv ändå :)
 
Jag pratade med Hannah och Robban via facetime. Hannah får möta sina fobier, och jag kan ju hoppas att det är positivt för hennes del Det finns tydligen väldigt mycket fåglar i Mexiko. 
 
Jag hörde fåglar i bakgrunden hela tiden när vi pratade, så till slut var jag ju tvungen fråga - är det fåglar där? 
- JAAAAA, svarade Hannah med uppspärrade ögon - SJUKT mycket fåglar!!!! 
- FISKAR åxå!!! fortsatte hon, och berättade att Robban fått BÄRA henne ut i vattnet när de skulle bada, för det var fiskar alldeles nära stranden :)   Det går bättre när hon kommer ut en bit, så att hon inte ser dem :)
 
Det regnade igår hos dem, och jag sa att det är nog bra. De ska ju trots allt vara där i tre veckor, så jag sa: Bra, då hinner ni inte bränna er.   - Bränna oss sa hon och skrattade ..... nä , men jag har flagnat i pannan !!!!!!   Lillgumman!
 
Om nån vecka kanske vi äntligen får lite vinter här som det låter. Lite vinterkyla och tillhörande snö! Det blir kanonbra tycker jag. Längtar efter vinterpromenader, om möjligt efter skoterleder. 
 
men det funkar bra som ovan åxå, bara ett uppkört spår nånstans :)
 
Det är så underbart med stora skiftningar mellan årstiderna tycker jag. Vinter är vinter ..... 
 
Sen är det härligt när det blir vår .... och sommar ...
 
 
Just nu är det ju varken eller, och det är mest bara grått och ishalka. Jag brukar försöka se det positiva i allt, men det känns som att jag går lite bet här.  :)
 
Jag vill inte heller behöva "hoppa över" en årstid bara i längtan efter nästa .... det är INTE att fylla dagarna med värda grejer, för då försvinner ju en massa dagar bara i intet.   Men, hoppas på snö och vinterväder, det gör jag :)
 
Nu ska jag ta ut hundarna på kvällspink, sen avrundar vi härifrån Paradiset. En Bra dag blev det. Känns så kul att jag kunde åka och träna med Kelly :)  Ser fram emot nästa söndag :)
 
Hoppas du haft en bra dag !
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0