Skapande Lördag :)

En Ljus, underbar dag har börjat :)   Jag tog sovmorgon i morse åxå, tyckte det var desamma att passa på, dessutom var jag ju uppe ovanligt länge igår :)  Jag var så pigg och sprudlande så jag kunde knappt gå isäng :) Det är så himla underbart när det känns så! 
 
Idag ska jag skapa :)    Jag ska inte bara skapa mig en härlig dag, utan även skapa saker jag ska sätta på väggen, ovanför soffan :)   Om allt går som det ska, kommer jag att fota senare idag och visa :)   Jag tror att det kommer att bli superbra!
 
Står och dricker mitt morgonkaffe ..... hundarna har ingen brådska att gå ut, vi var ju ute såpass sent igår. När jag druckit upp kaffet ska vi gå ut på isen en sväng tänkte jag :) Det är en lyckokänsla att få se dem springa runt och rejsa, och en lyckokänsla att de går bakom mig på skoterspåret om jag ber dem. Eller, allt med hundarna är lyckokänsla :)
 
Nä, nu ska jag ögna igenom Norran och Aftonbladet innan det är dags att gå ut. Ha en underbar Lördag, och gör nåt ni blir glada över idag, något ni kan plocka fram ur minnesbanken längre fram, och tänka: Gud va bra att jag gjorde det där :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0