Svimmlig

Å herregud så kallt det blev! Inte så att man inte varit med om värre, men nog blev man lite chockad ... fniss. 
 
Nåja, tog bussen iväg till jobbet mitt på dagen, och jobbade några timmar med Pernilla. Underbart att få skratta skallen av sig på jobbet :)  Det känns så himla skönt!   Däremot hände något som gjorde mig lite bekymrad faktiskt. Hux flux blev jag ..... om inte sådär jätteyr, så åtminstone .... svimmlig som jag kallar det. Har känt det tidigare  här i slutet ... och fattar inte vad det handlar om. Nåja ... har ju ett medicinskafferi på jobbet åxå, så jag tog ett åksjuketuggummi och jobbade vidare. Pernilla skulle skjutsa hem mig, och precis innan vi skulle åka, blev jag svimmlig igen. Väldigt obehagligt. Det höll i sig hela vägen hem, och även ytterligare en stund när jag väl kommit hem. 
 
Det gick över och nu känns det helt ok. 
 
Förresten, inatt drömde jag att jag plockade ut alla tänderna. Ni vet, då och då drömmer jag att jag tappar tänder, och då brukar det bli så att jag tappar typ varannan tand. Inatt drömde jag att jag plockade ut ALLA tänder. Det kanske betyder att jag inte behöver drömma samma sak igen? Nu är ju alla tänder ute, menar jag !
 
Till middag blev det pizza, och tamigtusan, det var den godaste pizza jag ätit :)
Strax är det läge att ta ut hundarna för kvällspink, och sedan är det gonatt här i paradiset. 
 
För morgondagen hoppas jag på att slippa svimmligheten. 
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0