Trött, frusen, men inte ledsen

Nä, jag är inte ledsen längre. Det var jag igårkväll. Den känslan har bytts ut mot nåt som mest liknar .... tja ... inte ilska .... mer bara - tycka synd om. Tycker synd om henne alltså. Inte mig själv. 
 
Efter jobbet åkte jag förbi El å Diesel där de kollade upp batteriet. Jag ska ladda batteriet hela dagen, vilket jag håller på med. Ska åka tillbaka och mäta upp det igen i morgon, om jag hinner. Annars får det bli på måndag. 
 
När jag kom hem, tog jag ut hundarna på en härlig promenad på isen
snacka om att själen får tanka kraft! 
 
Hundarna har fått tugga på strupar, själv är jag frusen och trött. Ska sjunka ner i soffan. Somnar jag så somnar jag.  
 
Tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0