Äsch då

Efter en underbart rolig och spännande, innehållsrik och helt fnurrig dag på jobbet, åkte jag hem och tog en timmes promenad med världens absolut finaste hundar :)    Mitt hjärta blir helt fyllt av ömhet på morgonen, när jag kliver upp, stökar på, dricker kaffe, går och duschar .... och de ligger kvar under täcket och sover. 
Först när jag säger: Ska vi vakna då? så börjar det röras.   Det är nästan som att ha barn igen .... väcka dem för att de ska hinna upp till skolan :)
 
Promenaden efter jobbet var underbar, sol, skönt ... jag hade inte ens vantar på mig :) 
 Nu är vi hemma, hundarna slappar i soffan .... jag tittar ut genom fönstret och ser ... inte BARA sol, utan även att det kunde vara på sin plats att putsa fönstren :) Nåja, jag ska ju ha nåt kul på fredag och lördag åxå, när jag är ledig :)
 
Nu ska jag väcka hundarna och träna deras balans på pilatesbollen :)
 
Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0