Lördag, full med sol :)

Blev väckt kl 5 av en liten fågel som satt på balkongräcket och skrek som om det gällde livet. Trodde först att den var inne i köket, och hann få lite adrenalinpåslag när jag tänkte tanken att hundarna skulle få syn på den och börja jaga den kors och tvärs. Nä, den satt ute tack och lov. Men jisses vilket "harsben" den lilla fågeln hade! 
 
Nåja, då den inte fick upp oss ur sängen, så flög den vidare. Själv somnade jag om och sov till halv 8. Då klev jag upp. Det var så himla soligt och fint ute, så jag väckte hundarna direkt så att vi skulle få komma oss ut. Jag skulle inte tagit jackan eller vantarna kände jag när jag kom genom tunneln ner mot vattnet. Det blev varmt! :)
 
Nu är vi hemma igen och jag dricker kaffe. Idag blir det städdag, då jag ju inte hade tid med det igår. Sen känns det som om man vill sitta ute på balkongen en stund åxå, och insupa lite vårsol. 
 
Tror att jag ska klämma in lite solopromenader med hundarna åxå, det känns lixom läge för det. 
 
Kaffet är drucket och klockan går .... nu ska jag med glädje sätta igång med resten av den här härliga dagen! 
Finns det någon ork kvar senare ikväll så blir det sång och musik, laga nåt gott, ett glas rött, och kanske en svängom på parketten :)
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0