Kolla Kolla :)

Går tillbaka i arkivet och läser .... vad gjorde jag den här dagen 2011?   2012? 2013?   Fantastiskt kul faktiskt. Jag älskar Idag, tro inget annat, men att kunna blicka tillbaka, är faktiskt helt underbart. Under de dagar den här bloggen var nerstängd, pga falska anklagelser, så hann jag faktiskt sakna att gå tillbaka ....  Visst, hade avstängningen varit ett faktum, permanent, så hade jag accepterat det och gått vidare, tro inte annat. MEN, när det nu visade sig att anmälningarna mot bloggen var fel, så känns det skönt att den "lever" igen. 
 
Det verkar som att fler än jag tycker och tänker så, när jag ser hur många som fortfarande går tillbaka till den här bloggen och läser. Det glädjer mig faktiskt. 
 
Det gäller att kämpa MOT de som vill en illa. 
 
Kram till er, mina ärliga vänner!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0