Mail

Hej Maria,

Din blogg har blivit avstängd då vi har lösenordsskyddat bloggen ett par 
gånger och bett dig att ta bort önskat material.

Blogg bygdsiljumsmaria.blogg.se har blivit avstängd pga. uthängande och 
trakasserande inlägg av privatpersoner.

Läs vänligen vårt speciella stycke i användarvillkoren angående detta.

-- 
Med vänlig hälsning
Abuse
blogg.se

Vad tror ni om ovanstående mail som jag hade i inkorgen nu på morgonen? För det första har jag aldrig hängt ut och trakasserat någon privatperson, jag har väl skrivit om idioter och någon har tagit åt sig så till den milda grad att de anmält bloggen!

Att någon går in och lösenordsskyddar min blogg, utan att meddela mig varför, känner jag är oerhört kränkande, och det kommer jag att gå vidare med.

Jag har aldrig någonsin mottaggit något mail som ber mig plocka bort något material.
Och eftersom jag kan skriva det här inlägget, så antar jag att bloggen fungerar åtminstone just för tillfället. Vem som anmält bloggen för uthängande och trakasserier? Ja, det finns ju bara två stycken som anser att jag hängt ut någon, så det torde vara dem.

Men som sagt, jag har aldrig blivit ombedd att ta bort något material, och har därför inte gjort det heller. Vi får se vad som händer.

Nu ska jag dricka kaffe, sedan gå ut med hundarna. Ha en Bra Tisdag, och fyll den med något värt!

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0