Söndag morgon

Vaknade kl 8 och såg sol :)  Låg kvar en stund och bara kände mig bra, innan jag klev upp för att koka kaffe. Nu är vi hemma igen och allt är som vanligt, dvs hundarna ligger kvar under täcket och sover en stund till :)
 
Ska bara dricka upp kaffet sen ska jag ta ut hundarna på morgonrunda. Kl 10 börjar ju vardagslydnadskursen och idag ska det jobbas bland annat med att lära hunden att ett kommando gäller, ända tills ett nytt kommer. I alla lägen. Vi börjar med kommandot "Sitt"  Då ska hunden åxå sitta, ända tills den får ett nytt kommando. Mycket användbart att lära hunden det :)
 
Nä, nu har jag stått här och druckit kaffe länge nog ... nu måste jag väcka hundarna :)
 
Ha en Bra söndag!
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0