Är det sant?

Kan det vara möjligt? Måste dubbelkolla.... jo förbaske mig. Det regnar inte!! Det hänger i luften, är alldeles grått... men det ser ut som att det är uppehåll för tillfället. Jag kanske till och med hinner ut med hundarna innan det börjar.

Inatt har vi sovit dåligt jag och hundarna. Det är Kellys tur att ha diarré . De nya gnagbenen satte sprutt på innanmätet kan man säga. Kl 2 inatt behövde hon ut, och kl 4. Somnade aldrig om mellan dessa gånger, och hade dessutom på alarmet på telefonen, så 7.15 signalerades det att det var dags att stiga upp. Vilket det inte alls var då jag är ledig idag. Efter morgonpromenaden ska jag iväg till Burträsk och städa ur Pernilla och Nils lägenhet. Ja, jag ska städa det jag hinner, vill inte lämna hundarna ensamma mer än några timmar.

Bäst jag passar på att gå ut medans det är uppehåll. Trevligare när man ser nåt, med det öga man nu ser med. Regnar det så ser man ju knappt nåt överhuvudtaget.

Fyll dagen med nåt värt. Vi hörs sen

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0