Avslut

Dags att lägga den här måndagen till handlingarna. Det har varit en bra dag, men även bra dagar har ett slut. :)
I morrn är jag ledig, då ska jag umgås lite med Pernilla :)  , fara till västanträsk och klippa klorna på viktor... och i övrigt umgås med mina hundar :)  

Jag är så trött så trött.... men innan det är dags att lägga huvudet mot kudden, ska jag gå ut en sista runda med hundarna. Jag får väcka dem, för de har redan slocknat. Det var visst jobbigt att springa så bena åkte åt alla håll på föregående promenad. Rent sövande jobbigt. Efter promenaden har jag ätit middag, och sett ett program på tv där en chef jobbade som arbetare i sitt företag, helt inkognito. Jag vet inte varför, men visst fasen grät jag... herregud...

Nåja.... I morgon är en annan dag.

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0