Gomorron måndag

Då var det dags för en ny vecka igen. Sitter med veckans första kopp kaffe och kikar ut genom fönstret. Såg lite blå himmel och sol för några minuter sen,  det ser ut som att solen VILL fram.... men det är inte säkert att den orkar.

Hundarna ligger kvar i sängen, de rör inte på sig alltför mycket innan vi ska gå ut. Jag tror inte ens att Kelly varit och kollat om det finns någon solstråle på rumsmattan.

I morrn vid den här tiden drar jag iväg till stan för att operera ögat. Gu va jag ser fram emot det!!!!!! HÄRLIGT ska det bli, för jag tar för givet att det kommer att lyckas :) :)

Nä, nu ska jag gå och fylla på kaffekoppen, och byta förband på långfingret. Sen blir det morgonpromenad med hundarna.

Fyll dagen med nåt värt!

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0