grått är flott :)

Jisses vad dagarna går fort. Vars tar alla dagar vägen när de tagit slut? Är inte det lite märkligt.... tänk .... i hela världen pågår det MASSOR just idag. Miljoner och åter miljoner människor som gör en massa saker... tänker, jobbar, pratar, mm mm.... å när dagen är slut är allt liksom bara.... borta. Spooky va?! Pernilla blev av med sin cykel inatt/imorse. Man blir så jädra trött på folk som inte kan låta andras grejer va ifred. Vad är bekymret? Varför ta andras prylar? Fattar inte tänket. Nu har jag jobbat klart, promenerat med hundarna... jag trodde att det skulle börja regna innan jag kom hem, men det gjorde det inte. Skönt! Men det är hyfsat grått på himlen. Undrar hur det ska vara i morrn när jag är ledig?! Har inte kollat någon prognos... hoppas det är uppehåll i alla fall, tänkte gå iväg till fotbollsplanen och köra lite lydnad med hundarna. Nu blir det att röra ihop nån middag här. Fyll kvällen med nåt värt

Kommentarer
Postat av: Jennü

Åh jag skulle vilja titta på nån gång när du tränar:D

2010-08-14 @ 15:32:14
URL: http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0