I LÖÖÖÖÖÖÖV my dogs !!!



Gud va jag blir sugen att gå en lydnadskurs med Kelly. Jag tror att det är ett klockrent ämne för tävling i de högre klasserna.

På söndag har jag anmält båda hundarna på prova-på-dag på hundkapp i skellefteå. Det kan vara Paddys grej :)

Båda två var så otroligt duktiga när jag var ute och klickertränade dem var för sig idag. Det är riktigt svårt att inte hålla på för länge när de är så duktiga, utan sluta när det går som bäst.

På afton/kvällspromenaden var det såpass hurvigt, så jag sprang halva rundan för att få upp lite värme i kroppen. Till middag lagade jag så god mat åt mig själv så jag blev rent imponerad :)

Nu blir det möjligen en kopp kaffe, sen slappa i soffan en stund, kvällspinket med hundarna, sen isäng.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0