Jag ser ljuset

Det är knappt så man tror att det är sant!!! Jag ser en fläck med blå himmel !!! :)  Det är osagt om det kommer att spricka upp, men jag ska titta på den blå fläcken tills den försvinner tror jag :) :)

Idag har jag varit till burträsk och städat lite i Pernilla och Nils lägenhet inför besiktning och definitiv adressändring. När jag kom hem, kring 14, gick jag ut med hundarna en lite längre sväng, sen klickertränade jag dem var för sig. Det går fortsatt väldans bra :)

Nu har de ätit och ligger och piper med några leksaker. Jag ska ut en vända till med dem senare ikväll, kanske knallar förbi Pernilla och Nils, om de inte kommer hem så sent.

Nu ska jag veva ihop nåt att äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0