Lördagen lider mot sitt slut

Nä nu är det lika bra att ta ut hundarna på sista pinkrundan och sen krypa isäng. Idag har jag varit och tapetserat hos Pernilla och Nils. En snygg fototapet i vardagsrummet, och en vit tapet på övrig vägg. Hundarna låg ute och gnagde på ben under tiden. När vi kommit hem, efter middagen, gick jag kvällsrundan två varv med dem så de fick springa lösa nästan 1.5 timme. Det var så härligt väder och jag hade ingen brådska att gå hem. I morrn har jag inga planer. Hannah och Lukas kommer hit inatt nån gång och ska sova här. De har varit på bröllop idag och är på festen i skrivande stund. Ska bli skönt att krypa isäng nu. Vi hörs i morrn Gonatt

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad är det för fototapet? :)eller motiv rättare sagt? :)

2010-08-08 @ 16:37:19
URL: http://tafvelin.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är en stadsbild, New York :) Snyggt blev det!

2010-08-08 @ 16:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0