Måndag= Hannah kommer hem :)

Idag kommer Hannah hem från cypern. HOn kommer hit ikväll :) Det ska bli så himla kul!!!

Liite ljusare ute nu. Det regnade inte nånting på morgonpromenaden, och man känner sig glad och nöjd över det. Idag börjar jag jobba kl 11. 

Jag ser inget "tapetklister" nu.... men läget är precis som innan operationen. Jag ser dåligt, krokigt och i fel färg. Känns "sådär" men hoppas fortfarande att det ska bli bättre.

Långfingret jag skar mig i förra helgen är infekterat. Gör ont och kommer var.

Fruktansvärd tinnitus nu. TUR jag ska till Anna på zonterapi-behandling på torsdag :)  Hur fränt vore det inte ifall det hjälpte!!!???

Ha en bra dag och fyll den med nåt värt!!

Kommentarer
Postat av: dontblameus

har du något tips på vad man kan göra istället för att det ska bli krig i bloggen. Ska vi skippa att godkänna hennes kommentarer eller ??

2010-08-30 @ 13:39:43
URL: http://anklagainteoss.blogg.se/
Postat av: liz

Ja men då folk frågar så tror dom att jag använder hunden till kamp . De som de läser om i tidningarnar och så därför brukar jag svara sällskapshund

2010-08-30 @ 21:54:11
URL: http://www.wifeey.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0