Morgonstund har guld i mun

Men eftersom jag nöjer mig med silver så klev jag inte upp värstans tidigt :) Jag vaknade 8.40 av att Kelly hoppade ner från sängen. Hon brukar springa och lägga sig på vardagsrumsmattan i solstrålen, så det var dit hon var på väg. Nu har jag druckit kaffe. Ska ut med hundarna nån timme, sen iväg till Pernilla och Nils hus och tapetsera vardagsrummet. Snart flyttar de in :) Klarblå himmel idag. Tänker på dig vars humör styrs av vädret. Idag kan du sola :) med ett leende på läpparna. Vi hörs senare idag. Gomorron

Kommentarer
Postat av: Jennü

Haha vems humör styrs av vädret? Eller är detbara allmänt?:)

det är så gulligt när hundar har speciella små saker dom alltid gör:]

2010-08-08 @ 01:46:25
URL: http://jennuslife.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är Anki på jobbet, vars humör styrs av vädret :)

2010-08-08 @ 09:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0