Pissväder

Får man klaga på regnet? Jag menar... många säger ju att man inte ska klaga när det är hett som i helvetet. Men det verkar vara ENDAST då man inte får klaga. Varför? Egentligen är ju regnet lika viktigt som solen. Skulle det aldrig regna skulle jorden torka bort så småningom. Men aldrig hör jag någon säga: Jo det regnar för femtielfte dagen, men vi ska då inte klaga.

Kelly slog i alla fall in alla bromsar när vi kom ut på bron nu på morgonen. Hon gjorde pallnit och vände och skulle in igen. När hon förstod att hon måste följa med ut, så gick hon motvilligt bakom mig, tittade på mig hela tiden, pinkade OCH sket härutanför bara. Det brukar hon aldrig göra. Det var tydliga tecken på att hon INTE var sugen på någon längre promenad. 20 minuter var vi ute, och promenaden hemåt gick betydligt snabbare :)

Nu ligger de och gnager på var sitt ben. Jag ska dra igång dammsugaren en svän, sen småfippla lite. Idag börjar jag 11.45, så jag hinner en del före jobbet.

Jag har lagt ut bilen på blocket. Spännande :)

Fyll dagen med nåt värt. Så gott det går i det här förbannade pissvädret!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hahahaha, norrlandskörd osv..... Och SNYGG ser den ut också! :)

2010-08-25 @ 18:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0