Svacka

Idag har jag varit yr och ostadig. Inte så att jag legat i sängen, men inte har jag varit nån hejare precis. Det har blivit korta promenader där hundarna fått springa lösa, samt att jag klickat in, åtminstone Kelly inomhus.

Pernilla har varit här och hjälpt mig sätta upp klockan .. jag fick den ju i födelsedagspresent sist... så det känns ju bra att den hinner upp innan nästa födelsedag :) Det blev förresten URbra :) he he

Till middag blir det lammentrecote och vitlökssmör. Steks i pannan i detta nu :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anki

Då förstår jag att du inte dök upp på Ica. Du får krya på dig och hoppas att det inte håller i sig. Det har varit en trevlig sommar i alla fall!=) Vi ses!

2010-08-21 @ 20:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0