Svetsat ögat

Nu har jag varit och lasersvetsat i ögat :)  Det var helt smärtfritt, och enligt läkaren ska det inte göra ont sen ikväll heller :)  Jag ser inte ett smack med högerögat nu, men det skulle visst ge sig på nån vecka. Jag var ju så naiv så jag trodde att jag skulle kunna åka hem och sjunka ner i soffan med en bok, och se alldeles utmärkt direkt... men det fungerar visst inte så. Nåja...

Om ca en månad blir jag kallad på kontroll för att se om det behöver svetsas mer, eller om de har fått stopp på läckaget.

Jag var så hungrig då jag kom hem att jag höll på att gå av, men jag gick ut med hundarna först. De fick röja runt på lägdan vid återvinningen. Paddy tog en mus som han sprang och höll i munnen ett bra tag, men sen spottade han faktiskt ut den när jag skulle koppla honom. Tack Paddy.

Nu har jag ätit, hundarna har legat och gnagt ett tag. Nu ska jag ta ut Paddy på lite klickerträning :)

Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Jennü

Är ögat stängt eller ser du typ bara vitt?

2010-08-24 @ 22:24:12
URL: http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0