Å Gud

Idag har jag genomlidit en separationsångest. Jag lämnade Molly med Nils. Han tog med henne på jobbet, i skogsmaskinen. Kl halv 2 lämnade jag av henne, tog med Paddy, Molly och Pernilla och åkte till Boliden på kalas. Lukas fyllde 19 år igår, och det firades idag. Paddy och Kelly ska vara hos Lukas när jag, Pernilla och Hannah åker utomlands på fredag, så det var hög tid att de fick bekanta sig med Boliden, och lägenheten de ska bo i en hel vecka medans jag är borta.

Det svider och bränner i hjärtat att lämna bort sina älsklingar. Såhär var det att lämna barnen till barnvakt åxå, även om det alltid var mormor, eller farmor och farfar som satt barnvakt. Herregud.... HUR ska de små liven förstå att JAG KOMMER TILLBAKA!!!

I Boliden gick det superbra med Paddy och Kelly. De gick runt med viftande svansar, inte alls så reserverade och ängsliga som jag befarade, fastän det var mycket folk där.

Molly hade sovit i skogsmaskinen, hela tiden, så där gick det superbra åxå. Det handlar mest bara om att jag ska släppa taget lite och inse att det kommer att gå hur bra som helst :) :)

Nu ska jag ta ut mina små älsklingar på sista pinkrundan, sen ska vi kura ihop oss under täcket. I morrn är det måndag och jobb. Snart är det fredag och utlandssemester :)

Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0