menåååååå

Jag är så trött så ögonen står i kors.... men kan ändå inte lägga mig. Nu känner jag mig stressad inför fredagens resa till Gran Canaria. Vi har ingen bil!!! Bilen vi skulle ha hamnade på verkstan idag. INTE KUL !!

Det är ju inte alltför många som har tid att skjutsa oss på fredag till Luleå, och sen hämta oss på julafton mitt i Kalle Anka heller. Jag har faktiskt ingen aning om hur det ska lösa sig, och det känns inget vidare.

I övrigt så har det varit något humanare temperatur ute idag. Var bara -10 när jag kom hem från jobbet, så då kunde jag äntligen ta hundarna på vanliga morgon och kvällsrundan. Det är så vackert att gå där... det är som att vandra i ett sagolandskap. Hundarna var nöjda och glada efter promenaden i alla fall... ja det var jag åxå förresten. Det var skönt. I morrn är jag tack och lov ledig, för det är massor att göra inför resan. Packa åt hundarna som ska vara borta ifrån mig.... och jag ifrån dem. Hur fasen ska DET gå? Jag kommer ju att sakna ihjäl mig. Och de kommer förmodligen att sakna ihjäl sig efter MIG.

Det ska bli så himla skönt att få komma till plusgrader :)   Skönt även att få komma till därklockanintebetydernågot mankangöravadmanvillnärmanvill Oerhört skönt.

Nä... nu är det nog bäst att jag kojar.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0