hundarna

Idag har det mest handlat om hundarna. Har varit ute på x antal promenader av varierande längd, sen tränat dem ute var för sig. Kelly fick söka sin favvoleksak som jag kastade i skogen några gånger. Jag försökte samma sak med Paddy, men han fattade inte grejen. Jag vill testa lure coursing med honom, tror att det skulle passa killen.

Nu sitter jag och ser på idrotten på tv. Eller... det blev paus så jag gick hit en sväng. Hör att de börjat om, så jag ska gå dit igen.

Det händer nog inte så mycket mer här ikväll. I morrn jobbar jag, såg ut att ska bli sol i morrn. Grattis till alla som vill ligga ute och sola. Grattis även till dig vars humör styrs av vädret ;)

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Ica-Anki

Haha tyvärr så har prognoserna lust att inte stämma lagomt när jag är ledig, men varmt fick jag i alla fall så riktigt åt helvete var det ju inte;)

2010-07-29 @ 20:40:34
URL: http://lunaa.blogg.se/
Postat av: Jennü

Vad är lure coursing?

2010-07-29 @ 21:58:14
URL: http://jennuslife.blogg.se/
Postat av: Maria

Lure coursing är en hundsport där hundarna springer och jagar en plastpåse typ....

2010-07-29 @ 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0