Hur svårt kan det va´? eller.... hur fan är det möjligt?!

Min kompis har en dotter som sagt åt mig att starta en blogg. Varför i hela friden hon tycker det, vet jag inte... men hon kanske VILL läsa om vad jag lagar till frukost, lunch och middag..... hur jag blir vansinnig när datorn hänger sig, eller hur många svärord jag kan brista ut i när tekniska prylar vägrar fungera. Det kan vara så.

Brorsans dotter har ÅXÅ sagt åt mig att starta en blogg. Hon kanske vill se alla tjusiga foton jag tänkt lägga in på mig själv, hon inbillar sig månne få se "dagens outfit"

ELLER så tycker de här tjejerna att jag verkar ha ett alldeles xtraordinärt spännande liv som singelboende, halvt sjukskriven bitter kärring med två hundar :)

Vilket som, nu fan drar jag igång en egen blogg. Vad jag kommer att skriva om är i nuläge inte helt spikat. Det blir knappast några skönhetstips eller modereportage, ej heller några inredningstips och bilder på kändisar med alldeles för mycket pengar. Det blir nog en blogg om livet som halvt avdankad, halvdöv kärring med synproblem (möjligtvis även andra problem, men de ska jag inte avslöja, det kan jag ha som tävlingar på bloggen framöver :) )

Så... väl mött till en blogg om ..... tja..... lite av varje, vardagsfunderingar, djupa tankar och hejdlösa skratt. Jag är en glad prick i min egen lilla värld :)

Kommentarer
Postat av: Jennü

En liten prick i Maria-prickarnas värld;)



Och bara så du vet så kommer du säkert bli stor:D

2010-07-13 @ 21:04:40
URL: http://jennuslife.blogg.se/
Postat av: miranda

HOJ! Jag har hittat hit och kommer följa bloggen med spänning :)

2010-07-14 @ 11:51:23
URL: http://mirandaschonfeldt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0