Måndag - check

då var måndagen avklarad till största delen. Den började kl 7 med kaffe och en rejäl skvätt grädde, sen en mils promenad med hundarna. Paddy åt inte en enda råtta :) så jag är nöjd. Efter promenaden blev det frukost, dusch och jobb fram till 18.00, direkt på det en 40 minuters promenad med hundarna (Paddy åt inte en enda råtta då heller :) ) Till middag blev det några champinjoner med ost, gratinerade i ugn. Jag vet, inte så mycket, men jag orkar inte .... Snart blir det sängdags här. Ska försöka läsa nån sida i boken "Drivkraft och motivation" en bok om hundar av Anders Hallgren. Det är bara så nedra svårt att läsa böcker med den sneda syn jag har på högerögat... nåja... ska försöka i alla fall. I morrn är jag ledig :) :) :) Gokväll allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0